24 Ağustos 2013

Günlerden Eymen'in doğum günüydü

Merhaba sevgili izleyiciler,

Geçtiğimiz Aralık ayında, çok yakın bir arkadaşımın minik bebeğinin doğum günü vardı. 1.yaş doğum günü için pek özenli hazırlanılır, ilk olacağı için belki de.Bizde öyle hazırlanmak istedik. Ben tıpış tıpış sürpriz yapmak istedim, başladım hazırlıklara. Birazdan fotoğrafını göreceğiniz buzdolabı magnetlerini hazırlamaya karar verdim. Bu da benim ilk'imdi.. Özenerek yaptım araştırmalarımı, ve en sonunda bu araba magnetini yapma kararı aldım. Ben bütün malzemeleri almıştım ki, arkadaşımla konuşurken onun magnet yaptırmak için bir yerle anlaştığını öğrendim :) benim sürpriz duya düştü. Yine de 1 tane yaptım, hatıra kaldı bende.
Bir de annemiz ve babamız için hazırladığım “bay baykuş-bayan baykuş” larım vardı. Ancak o zamanlar bir blog açmayı düşünmediğim için, maalesef sadece onların olduğu bir fotoğraf yok elimde. Bu baykuşların arkasına broş iğneleri yapıştırdım. Anne-babamız o akşam yakalarına taktı ve bence çokta cici oldular :)





geçen akşam bu bebiş bana defalarca "anne" dedi :) Dizlerime yattı, kucağıma uzandı, arkamdan sarıldı, gözlerimin içine baktı ve sık sık "anne" dedi :) Sabah uyandığında da oturma odasına gidip "anne" diyerek beni aramış :) Evrenin bana gönderdiği bir mesaj mı acaba bu? :) "Nasip" deyip burada sonlandırıyorum .. 


Kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder