31 Ağustos 2013

Kalpli baykuş küpeleri varmış

Merhaba,

Bugün sizlere, blogumun ismini verirken bana fikir veren "şekerler"i tanıtmak istiyorum :) Baykuş küpelerimden sadece bir çifti kendileri .. Kalpli olması olması sebebiyle de favorim :)
Bu kalpli küpelerimin bir hatırası var bende .. (Daha fotoğrafı görür görmez gülümseyen bir arkadaşımı seziyorum şu anda :)). Bilirsiniz 20'lik dişler genel olarak insanlara sıkıntı verir. Geçtiğimiz kış diş ağrım yüzümün sol tarafında genel bir ağrıya sebep olmaya başlayınca diş merkezine gitmeye karar verdim .. Diş hekimi muayenesini yaptıktan sonra "bir de panoramik diş röntgeni alalım" dedi.. Yardımcısı beni röntgen odasına götürdü, çekildi ve tekrar hekimin odasına geldim .. Hekim bilgisayarından röntgeni gördüğünde gülmeye başladı .. "İlkay gel şu röntgene bir bak" .. Ekranda benim bu kalpli baykuş küpelerim olanca tatlılığıyla bize bakıyor :) Meğer röntgene girmeden önce küpelerin çıkarılması gerekiyormuş ama yardımcısı unutmuş o an .. Sonrasında ne zaman diş hekimime gitsem o röntgene bakıp tedavisini ayarlıyor ve her seferinde bir gülümseme oluyor ikimizde de :) Bir daha ki gidişimde, o filmi isteyeceğim :) Verir mi acaba ? Verirse sizinle de paylaşırım :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder