10 Eylül 2013

çıtı pıtı ayraçlar bunlar, geeel :)

Selamlar,

    Bu keçelerle bir çok şey yapılır sanırım .. Akla ne gelirse .. Kitap ayraçları da onlardan biri .. Kitap ayraçlarına karşı özel bir ilgim var. Bir kitap kurdu değilim, ama yeni bir kitap aldığımda heyecanlanırım :) Bu heyecan kitap ayracı alırken de vardır.. Henüz kendime özel bir ayraç yapmadım .. Kendime ayraç yaptım ama beni özetleyen, bakıldığında "aa ilkay için" denilen bir ayracım yok .. Bir gün o da ellerimi öper belki :)

İki adet, pötikare kumaş kullandığım, ayraçlar yaptım .. Keçe ve kumaş uyumunu seviyorum .. Bir tane de kuzenim için yaptığım "bıyıklı" ayraç var .. Bugün o da sizlerle :) Bıyık figürü bu yılın modası oldu, bu sebepledir ki ayraçta bile kullanılsa herkesin ilgisini çekiyor :)

Görüşmek üzere ;)




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder