4 Kasım 2013

Mutfak önlükleri

Yine yeniden merhaba,

Önlükler beni çok sevdi :) Geçen hafta iki adet mutfak önlüğü hazırladım .. Bu seferkiler daha heyecanlıydı .. Sebebi ise bu iki önlüğün televizyona çıkacak olması :) Henüz yayın tarihi belli değil .. Kanal D'de bir yemek programında çıkacaklar Kalpli Baykuş önlükleri :) Geçtiğimiz cumartesi Filiz Hanım'ın evinde çekimleri yapıldı .. Yayın tarihini öğrendiğimde sizlerle de paylaşacağım sevgili takipçiler .. Biri Filiz Hanım için, diğeri ise sunucu için .. Programın adını bilmiyorum ama hafta sonu yayınlanacak sanırım ..




Kendinize iyi bakın ..

4 yorum :

  1. elinize sağlık,durum heyecan verici bence
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, merakla ekrana çıkmasını bekliyorum :)

      Sil
  2. canım çok güzel olmuş çok beğendim önükleri

    YanıtlaSil
  3. Çooook güzeller ellerine sağlık :)
    Merhaba bu arada takipteyim.
    Banada ugrarsan çok sevinirim
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil